Transmisión de movementos con material de refugallo

avatar Escrito por Nando Cameselle
2 de Xuño de 2020 a las 9:37h

Confinamento, material de refugallo, mecanismos de transmisión de movementos. Axítese  con agarimo e este é parte do resultado

 

 

Colectores para a reciclaxe

avatar Escrito por Nando Cameselle
26 de Marzo de 2020 a las 18:56h

Actividade para alumnos de 3 a 99 anos: 
Son momentos para coidarnos, pero tamén para coidar o noso planeta. Se non separas o lixo en colectores para reciclar, por qué non vos plantexades cambiar de hábito?
Estuda que tipo de colectores  e onde podes polos na túa casa (podes fabricalos; por exemplo, algo tan sinxelo como unha caixa cunha bolsa). 
Explica a túa familia como debedes separar o lixo.
Realiza unha táboa cun horario semanal e persoas responsables onde se repartan as tarefas de valeirado nos colectores da rúa (a partir do fin da alarma sanitaria).

Reciclaxe na casa

avatar Escrito por Nando Cameselle
26 de Marzo de 2020 a las 18:32h

Actividade que están realizando os alumnos de 2º de ESO na casa:

Utilizando material de refugallo, realiza unha estrutura para gardar o teu material escolar. Planifica na libreta o que queres gardar nela; non utilices pegamentos instantáneos; podes decorala ao teu gusto. Podedes facela en familia. Cando remates, podes enviar unha foto para subila ao site de tecno e a blog Voz Natura.

Levamos uns días e aquí algunhas mostras. Animádeos

Cascabeis de plástico en EI

avatar Escrito por marta
13 de Marzo de 2020 a las 9:18h

Os alumnos/as de E.I 3 anos xunto coa súa profe de música Yanira, fixeron uns preciosos cascabeles con tapóns de plástico.

 

 

Cartón e aprendizaxe

avatar Escrito por pili
8 de Marzo de 2020 a las 16:34h

En Educación Infantil construímos, xogamos, aprendemos e imaxinamos coas pezas de cartón da cultura maker, unha cultura baseada en “aprender facendo”.

Desplastificando as merendas

avatar Escrito por pili
27 de Febreiro de 2020 a las 9:40h

As profes de infantil Marta Tresandi, Pili González e Montse Méndez están  traballando as reglas das RRRR (Reducir, Reciclar, Reutilizar e Reemplazar) de xeito eficaz e moi sinxelo: Os envoltorios de plástico que protexen as merendas dos cativos  están sendo reemplazados por recipientes que se poden reutilizar ou están sendo reemplazados por materiais de doada reciclaxe. No sinxelo está a eficacia. Tomemos exemplo.

 

 

Identificación de árbores no río Tea

avatar Escrito por Nando Cameselle
11 de Outubro de 2019 a las 11:57h

Os alumnos de 4º de ESO de BIO-XEO aproveitaron a hora de clase para identificar ás árbores nun pequeno tramo do río Tea no seu paso por Ponteareas: carballos, ameneiros, bidueiras, pradairos, aveleiras, salgueiros, freixos, acacias,… son algunhas das árbores identificadas en 50 minutos. Faremos copia das súas follas na libreta….

Planificación de saídas ao río Tea

avatar Escrito por Nando Cameselle
10 de Outubro de 2019 a las 11:09h

Un grupo de alumnos de Bio-Xeo de 4º de ESO empezan a planificar os paseos pedagóxicos polo río Tea. Ao mesmo tempo , outro grupo planifica a elaboración de vídeos didácticos sobre o río Tea.

20 anos de educación ambiental da man de Voz Natura

avatar Escrito por Nando Cameselle
9 de Outubro de 2019 a las 8:46h

Saúdos a toda a comunidade Voz Natura.

Si, xa levamos 20 anos traballando a educación ambiental da man de Voz Natura!

Nestes anos, realizamos 76 actividades diferentes en niveis de E. Infantil, E. Primaria, ESO e antigo BUP.  Moitas delas foron mellorándose ano a ano e son parte do noso proxecto; outras forman parte do acervo de xeracións de alumnos (algúns deles son hoxe docentes no noso centro).

A seguir aprendendo e traballando pola nosa contorna.

 

Calidade das augas do río Tea

avatar Escrito por Nando Cameselle
24 de Abril de 2019 a las 18:10h

A mediados de abril e outro ano máis, realizamos cos alumnos de 4º de ESO o estudo da calidade da auga do río Tea en A Moscadeira a traverso de bioindicadores (macroinvertebrados).

Analizamos parámetros físicos da auga (temperatura, pH, turbidez); químicos (osíxeno disolto) e estudo dos macroinvertebrados existentes. Froito do mesmo concluímos que o estado da aula neste punto é boa (se ben, non observamos un número significativo de perlas de auga, coma en anos anteriores). Repetiremos as análises a principios de maio.

A temperatura 12ºC

Turbidez (0UJT)

pH 5

Osíxeno disolto

Alumnos de 4º ESO

Mostreo no río

Mostreo

Mostra de individuos

Determinando macroinv.

ojd