Transmisión de movementos con material de refugallo
Confinamento, material de refugallo, mecanismos de transmisión de movementos. Axítese con agarimo e este é parte do resultado
Formamos hoxe, para toda a vida
Confinamento, material de refugallo, mecanismos de transmisión de movementos. Axítese con agarimo e este é parte do resultado
Actividade que están realizando os alumnos de 2º de ESO na casa:
Utilizando material de refugallo, realiza unha estrutura para gardar o teu material escolar. Planifica na libreta o que queres gardar nela; non utilices pegamentos instantáneos; podes decorala ao teu gusto. Podedes facela en familia. Cando remates, podes enviar unha foto para subila ao site de tecno e a blog Voz Natura.
Levamos uns días e aquí algunhas mostras. Animádeos
Os alumnos/as de E.I 3 anos xunto coa súa profe de música Yanira, fixeron uns preciosos cascabeles con tapóns de plástico.
En Educación Infantil construímos, xogamos, aprendemos e imaxinamos coas pezas de cartón da cultura maker, unha cultura baseada en “aprender facendo”. |
|
As profes de infantil Marta Tresandi, Pili González e Montse Méndez están traballando as reglas das RRRR (Reducir, Reciclar, Reutilizar e Reemplazar) de xeito eficaz e moi sinxelo: Os envoltorios de plástico que protexen as merendas dos cativos están sendo reemplazados por recipientes que se poden reutilizar ou están sendo reemplazados por materiais de doada reciclaxe. No sinxelo está a eficacia. Tomemos exemplo.
Os alumnos de 4º de ESO de BIO-XEO aproveitaron a hora de clase para identificar ás árbores nun pequeno tramo do río Tea no seu paso por Ponteareas: carballos, ameneiros, bidueiras, pradairos, aveleiras, salgueiros, freixos, acacias,… son algunhas das árbores identificadas en 50 minutos. Faremos copia das súas follas na libreta….
Un grupo de alumnos de Bio-Xeo de 4º de ESO empezan a planificar os paseos pedagóxicos polo río Tea. Ao mesmo tempo , outro grupo planifica a elaboración de vídeos didácticos sobre o río Tea.
Saúdos a toda a comunidade Voz Natura.
Si, xa levamos 20 anos traballando a educación ambiental da man de Voz Natura!
Nestes anos, realizamos 76 actividades diferentes en niveis de E. Infantil, E. Primaria, ESO e antigo BUP. Moitas delas foron mellorándose ano a ano e son parte do noso proxecto; outras forman parte do acervo de xeracións de alumnos (algúns deles son hoxe docentes no noso centro).
A seguir aprendendo e traballando pola nosa contorna.
A mediados de abril e outro ano máis, realizamos cos alumnos de 4º de ESO o estudo da calidade da auga do río Tea en A Moscadeira a traverso de bioindicadores (macroinvertebrados).
Analizamos parámetros físicos da auga (temperatura, pH, turbidez); químicos (osíxeno disolto) e estudo dos macroinvertebrados existentes. Froito do mesmo concluímos que o estado da aula neste punto é boa (se ben, non observamos un número significativo de perlas de auga, coma en anos anteriores). Repetiremos as análises a principios de maio.
A temperatura 12ºC |
Turbidez (0UJT) |
pH 5 |
Osíxeno disolto |
Alumnos de 4º ESO |
Mostreo no río |
Mostreo |
Mostra de individuos |
Determinando macroinv. |
Aviso legal Política de privacidad Condiciones generales Todos los derechos reservados por lavozdegalicia.es. Suscribirse a Entradas RSS o a Comentarios RSS.